Alla inlägg under november 2011

Av Angeliqa - 13 november 2011 23:05

Av Angeliqa - 13 november 2011 22:36

Är så trött på det här nu, vad jag än gör och hur jag än gör det så blir jag nobbad av typ samma personer hela tiden. Folk lämnar mig p g a en data, ett spel, en läxa, pengar, inte orkar, inte passar in etc etc det är för det mesta för saker. Det känns som att man inte är värd något för vissa i deras ögon som att dom kan hålla på hur dom än vill och man får aldrig ett förlåt tillbaka. Visst i andras ögon kan det kanske se ut som att dom kör med mig men vad ska jag göra, jag bryr mig om personerna och kan inte bara be dom dra åt helvete och det hjälper inte att prata med dom heller. Jag känner mig nedvärderad, jag är mindre värd en ett dataspel eller en läxa osv. Ska det vara så? Nej... Jag borde bli behandlad som en helt vanlig människa, inte som en mindre värderad sak... Eller?... Vissa kanske tycker att jag är patetisk som skriver det här men jag vet också att vissa kan känna samma sak ibland.

Vill att det här ska ändra på sig, vill bli behandlad av dom som gör det här mot mig på samma sätt som jag behandlar dom och det är inte så här...

Vill bara bli älskad, vara värd något...



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards