Alla inlägg under juli 2011

Av Angeliqa - 22 juli 2011 23:29

Hej.


Förlåt att jag inte varit inne på ett tag, har mått väldigt dåligt psykiskt och inte orkat skriva då. kommer ta det här kort.

Idag fick jag värsta utbrottet, böla som en tok och tänkte på allt dåligt som jag känner just nu, började bråka med min syster och det sluta med att jag böla i telefon med mamma om allt jag känner sedan  kom hon hem från jobbet och vi snackade och lite så om allt det här och vi kom fram till att det nog är bäst om jag lägger in mig på barnpsyk ett tag för att prata och så och det låter bra så kommer vara borta ett tag förhoppningsvis och reda ut allt osv, åker förmodligen imorrn.

Det var allt för mig, bye.

Av Angeliqa - 9 juli 2011 23:47

Hej!


Okej jag hade tänkt att skulle börja berätta vem jag är och vad som kommer stå på den här bloggen från allra första början men nu blir det i en helt annan ordning, det får jag berätta senare, var tvungen att få ur mig annat just nu.


Tidigare idag så var jag iväg till jakan och handlade en present till min kusin som fyller år imorgon, så imorrn åker jag till Vaxholm och firar honom. men men nu kommer vi till det jag ville tala om. Senare på kvällen så blev jag, min mamma och min syrra "bortbjudna" ner till puben på några öl och lite så, och gratis dricka kan man ju inte säga nej till, iaf, så var min syrras bästa polare där och hennes syrra, hennes syrras kompisar och hennes pappa med sin bästa polare från England så där nere satt vi och snackade, dom vuxna drack öl, ganska många ( mamma drack 4,dom andra mer), och jag (jag blir arton nästa månad så kan inte dricka på puben än) och dom andra drack cola. Jag vill bara påpeka att mamma inte var full medans pappan och hans polare var lite dragna.

Efter det så gick alla hem och jag och mamma bestämmde oss för att gå hem till dom andra för att umgås ytterliggare lite till så kom vi väl dit och mamma behövde gå på toa och där satt pappan medd nerdragna byxor på toan och kräktes i en skurhink så vi stängde där, pappans polare ville servera whiskey så det drack morsan och han och jag smakade väl lite. Sen när vi skulle gå hem så satte vi på oss skorna och pappan hade gått och lagt sig för han mådde ju dåligt men polaren till han kom fram till morsan och sa hejdå kramades lite och sedan började han och morsan pussas hejdå mitt framför mig och dom andra barnen, det var lite pinsamt visst jag är glad för mammas skull hon får pussas och hålla på med vem hon vill men framför dom andra barnen nej nej haha.


Direkt när vi hade kommit hem undrade mamma om hon kunde gå ner på puben igen med en kompis och det fick hon väl, för mig spelar det ingen roll.


Poängen med allt detta var väl att jag har haft en ganska rolig dag men ändå känner jag en viss ledsamhet. Min mamma har ett större socialt liv än vad jag har. Mamma kan vara ute och träffa vänner och dricka om hon nu vill det, medans jag är hemma och tråkar. Det är jobbigt att ha det så, jag önskar att jag var mer ute med kompisar och hittade på roliga saker men det händer liksom inte. Det känns även som att jag har förlorat ganska många vänner och jag vet inte varför, vissa vänner har jag bara glidit isär med men det finns andra som bara helt plötsligt slutat höra av sig och jag vill gärna veta varför men det får man inget svar på.


Men men ha det bra och sov gott för nu måste jag verkligen gå och sova om jag ska orka gå upp imorrn och göra mig i ordning för att sedan åka.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards