Alla inlägg under september 2011

?

Av Angeliqa - 13 september 2011 21:25

Har tänkt på en sak hela dagen...

Det känns som om jag gillar dig mer än vad du gillar mig.. Det är lite jobbigt att känna så. Vet inte vad jag ska svara dig längre...




För övrigt så har jag inte gjort så mycket idag, har varit i skolan, frusit arslet av mig och varit så pisstrött så det finns inte, kollat på idol och nu så sitter jag här och lyssnar på musik och fryser fortfarande, vanlig dag för mig det här.

Men har ändå inte kunnat slita mig ifrån tanken jag skrev ovanför. Har gått igenom sms på sms på sms för att intala mig något annat men kan inte släppa det..


Hoppas ni haft en bättre dag.

Av Angeliqa - 9 september 2011 17:39

Idag var jag i skolan och det har varit en ganska bra dag där, igår var det ju roligast när vi väntade på att min farsa skulle komma och hämta oss där hahaha fyfan  


Idag fick jag veta att jag har anemi, alltså blodbrist, det är därför jag är så grymt trött hela tiden och alltid fryser. Det går att förbättra med hjälp av järntabletter så det ska jag börja ta nu. Sedan så har jag även börjat med antidepressiva igen fast en ny sort så får vi väl se hur dom funkar.


Nu ska jag iväg på taco middag och sedan sticker jag till min sånglärare för att köra igenom låten jag ska sjunga imorrn.


Puss hej.

Av Angeliqa - 8 september 2011 21:07

Jag har börjat ångra inlägget jag skrev förut om mina vänner.. Vad har hänt? Jag står här ensam och fattar inget alls. Dom flesta är irriterade/sura/arga. Dom har slutat prata med en som dom gjorde förut, har satt mig åt sidan typ. Vad är meningen med allt detta?


Jag förstår inte varför folk inte tror en, varför är det så svårt att tro på vad jag gör, vad jag säger? Jag har ALDRIG ljugit för mina vänner, aldrig. Så vad är det som händer? Vad har jag gjort? Något måste det ju vara?

Jag blir så jävla less på att alltid få dessa ord upptryckta i ansiktet hela tiden "folk trycker ner dig. Varför låter du folk trycka ner dig?" Saken är den att det gör jag inte, inte längre. Folk kan säga vad fan dom vill till mig en gång och jag kommer bry mig men inte göra något, nästa gång någon säger något som jag inte gillar så lackar jag. Jag vill bara inte ha fler problem eller bråk i mitt liv, det är därför jag inte gör något första gången, jag orkar inte mer sånt skit. Hur svårt kan det vara att förstå det?!


Jag ska fan sluta försöka med allt. Allt jag gör eller säger blir ju bara så fucking fel eller tas på fel sätt. Jag orkar inte mer, jag slutar försöka med allt, jag går och lägger mig i graven och lämnar alla ifred. Jag är ju ändå bara en börda för folk, så jag har ju inget här att göra...

Orkar inte med mer falska människor...


Mitt liv har alltid varit ett fucking helvete och det har ju inte blivit bättre, det kommer inte bli bättre...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards